3.11.2013

Muistolaatikoiden syövereissä

Sain muutama kuukausi sitte siskolta kolme laatikkoa, jotka oli täynnä mun lapsuuden ja teini-iän juttuja. Kävin ne saatuani ekan kerran läpi, mut ne jäi purkamatta ja ollu sen jälkee makkarin nurkassa pölyä keräämässä.

Tänää sit päätin tyhjentää ne ja pistää tärkeet jutut kirjahyllyn kaappiin ja osan viiä sit häkkivarastoon säilöön. Oli kyl ihana kattoo kaikkii hauskoja ja ihania juttuja läpi. Heti ajatukset oikee syöksy mun muistoihin ja huomaa kyl, miten aika kultaa muistot. Naureskelin paljonki kaikkii vihkoi, mitä oltii kavereitten kans kirjoteltu koulussa sun muita juttuja. Kouluaika oliki iha mukava, eikä kiusaajien täytteinen.

Vihkojen lisäks siel oli monta päiväkirjaa, vihkoja, jotka olin joskus piirtäny täyteen... Kivoja tavaroita joiden olemassa olon olin unohtanu, tonttulakkeja ja kaikkee.


Siinä se nyt on. Mun muistojen kaappi. Siellä on hauskoja hetkiä ja surullisia tekstejä mun päiväkirjat ja vihot pullollaan. Ihan mahtavaa, että äiti on säilyttäny niitä näiden vuosien ajan. Äiti on ihan paras! ...Ja kyllä, siel oli myös pari raamattua ja muutama virsikirja. En ymmärrä miks, mut olkoo. :D


Löysin sielt joukosta hauskan pipon. Toi on Joannan (pikkusisko) oma, mitä se piti joskus ala-asteella. Oha se vähä pieni, mut lämmin ja hellyyttävä. :D


Löyty sielt myös tällänen Halloween kynttilä juttu. Harmi vaa, etten löytäny sitä ajoissa, ku Halloween on ohi jo. Mutta ensvuonna se on valmiina juhlimaan ajoissa. :D

Tavaraa lähti kokonainen laatikollinen häkkiin. Se on täynnä lähinnä mun vanhoja piirustuksia tarhaikäisestä lähtien. Ja sit siel on vanhoja joulukortteja ja sen sellasta. Mut täytyy kyl myöntää, et oon ollu kyl tosi taiteellinen lapsi. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti