1.11.2013

Ohops!

Oha tää vähä jääny.. :O Täytyy taas ottaa itteäni niskast kii ja ruveta kirjottelee vähä useemmin. Kuvaaminenki on vähä jääny valitettavasti. Se vast harmittaaki, ku on nii hyvii hetkii ja juttuja jääny ikuistamatta. En tarkota vain tät blogii vaa yleensäki.

Muttamutta.. Puolustuspuheeni tässä:

On ollu väsymystä, ahistusta ja ressiä ilmassa jo jonki aikaa. Elämä menny välil iha mullin mallin hetkellisesti eikä oo juurikaa jaksanu panostaa mihinkää. Kotona olla möllöttän ku harjottelust päässy ja aikasin nukkumaa ku ei oo jaksanu yksinkertasesti mitää tehä... Kaveritki on unohtunu ja kiukutteluuki sen suhteen on kuulunu sieltä sun täältä. Onneks oon sopeutuvainen ja kyllä tää täst alkaa taas helpottaa.

Nonii. Siinä se. That's it bangbang!

Eilen loppu harjottelu ja tänää oli eka koulupäivä n. 3,5 kuukauteen. Aamul ei kiinnostan vittuakaa mennä sinne. Ekat tunnit oli suoraan sanottuna tuskaa.. Istuu vaa paikoillaa ja kuunnella, ku tottunu juoksee seittemän tuntii pitkin kauppaa ja koittaa viel olla ystävällinen kaikille. Olihan se loppujen lopuks positiivinen yllätys, ettei mun luokkalaiset ollukaa nii perseestä, ku mä muistin:D Joten loppupäivä oli iha viihtyisä.

JAJAJA MÄ SAIN TÖITÄ! Jihuuuuu! Ei ne kestä ku vuoden loppuun, eikä oo ku muutama päivä viikossa, mut seki on jo jotain. :) Onnellinen pikku juttu mun elämässä!

Tulevaisuuden varalle. En avaudu. Tulee positiivisuutta ja paljon kuvia. Ja useammin. Zaukki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti