20.10.2013

Sunnuntaisafkaa ja pikku sälää

Taas otin kuvan toditukseksi siitä, että osaan käyttää paistinpannua! Ja samal nappailin kuvii mun tavaroista, mitkä sattuu olee keittiös koristeena.


Tadaa! Mun tekemä pyttipannu! Siin on kaks pussii sellast pakaste makkarapyttipannuu ja sit pilkoin sekaa paketin lihapullia ja sit viel muutama kananmuna. Namia tuli! Ja masu täyteen.


Kynttilöiden valossa taas syötiin oikein romanttisesti sitä pyttipannua. :D


Täs on mun tän vuoden ystävänpäivälahja mun mieheltä. Lovelove! Ei oo (vissii) kuollu vielä. :D Ja sit on mun ainut Hello Kitty tavara (muutaman sukkaparin lisäks). Sain sen synttärilahjaks vuonna 2011. Enää en oo tekemisis sen antjien kans, mutta tuo rahalipas Kitty on ihana. Siel on vielki yks tikkari sisällä. Tuskin se enää on ees syötävää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti