5.10.2013

Shoppailua ja parturointia.

Eilen vihdoin tuli rahaa! Ja melkein heti töiden jälkee lähin sitä sitte tuhlaamaa. Oli mul oikee suunnitelmaki. Hajotin nääs mun hiiren täs joku aikaa sitte ja olihan se pakko ostaa sit uus, ku tää läppärin oma hiiri on jotenki nii epäkäytännöllinen, ku yrittää pelata facebook pelei (joihin oon siis ihan koukussa:D). Ja sit piti saada uus hiusväri, ku taas jälleen oon päästäny mun juurikasvun kilometrin mittaseks.

Lähettii siis Paulin kans kauppaan lähinnä hiirtä ettimää ja kattelee sit hiusvärii siin sivussa. Mistää kaupast ei oikee löytyny mulle sopivaa hiirulaista. Kriteerithän oli siis hieno ja halpa. Kierreltii ja kierreltii ja meinas epätoivo jo iskeä, kunnes Cittarissa sattu olee juuri mulle sopiva. Pieni ja punainen! Ja maksoki vaa reilu kympin.

Mutta ennen sitä löytöä satuttii kävelee meikkiosaston ohi ja siellä minua kutsui yks plussatarjous. Fit Me -meikit oli alennuksessa. Ja viel kaks yhen hinnalla. Muistin, että meikkivoide loppuu ihan näillä näppäimillä ja tiputin mun puuterin lavuaariin viimeks meikatessa. Joten nehän oli kuin olikin ostettava. Meikkivoidepuikko ja puuteri lähti mukaan pienen sävyvalintaprosessin jälkee.


Siinä ne nyt komeilee! Mun ihana hiiri ja uudet jutut mun meikkipusissa. :)


Tänää oleilin päivän yksin kotona, ku Pauli oli korjaamas porukoittensa autoo. Meinas tylsyys iskee pahemman kerran. Onneks Vain elämää uusinta tuli nii katoin sen. En ees tienny, että se on jo alkanu, mut kaveri muistutti minuu facebookissa.

Äsken sit leikin parturii, ku Pauli halus hiukset lyhyiks. Vetäsin sit "kelkkakoneella" sen pään siiliks. Mukavaa puuhaa, ku en enää jännitä, et korvat lähtee hiusten mukana. :D

Huomenna vois leikkii lisää.. Kampaajaa tällä kertaa ja ostaa vihdoin se hiusväri, joka jäi eilen ostamatta. Ja sit viel vois lyhentää omii latvoi, ku päässy menee aika huonoo kuntoo.

AINII! Tänää Däni on ollu ihan mahoton! Kauhee huomionkipeys (mitä se ei yleensä tee). Kanto koko ajan palloo tai muuta leluu, et leikittäis. Tai sit kiipee sylii, ku haluu rapsutuksia. Täl hetkel se on iha väsy. ku tohottan koko päivän. Voi että se on mussukka <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti