7.10.2013

Rottapojat onnellisiksi.

Tänää päätin, että nyt hinkutetaan rottien terraario kunnolla puhtaaksi pitkäst aikaa (siis kyllä mä sen putsaan reilu viikottain) ja raahattii se Paulin kans kylppäriin ja siel mä sit hinkutin ja hinkkasin sen moneen kertaan.

 Jos jotku ei tiedä/muista; tummempi on Mortti ja vaaleempi Vertti. Ne täytti heinäkuun 14. vuoden.


Pojjaat sai temmeltää sen aikaa vapaana (Däni tietyst toisessa huoneessa syömäs herkkuluuta). Niiden oma kantokoppa on niillä turvana, että pääsee "piiloon isoa maailmaa".


 Sen jälkee, ku olin terran+muut vermeet puhistanu, tuunasin terran uuteen uskoon, vaihoin vihdoin järjestystä ja lisäilin sinne kivoja pikku yksityiskohtia viihdykkeiksi. Lopuksi täytin vesipullon ja ruokakipon ja kaikenkukkuraksi olin ostanu niille hunajaisen herkkupötkön, laitoin sen myös roikkumaan niille, että pääsee herkuttelemaan. Kyllä oli pojat tyytyväisiä. Kauhee tutkiminen ja tohina kävi terrassa, ku pojat kävi uusia juttuja läpi.


Däni oli iha harmissaan, ku pitkän aikaa joutu erillään olla. Valtasi heti oman paikkansa nojatuolissa, ku pääs muiden seuraan takas. :D

Illan päälle mä viel tein mun hiuksille ihmeitä. Toisin sanoen peitin mun juurikasvun. Oon ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka kyseessä onki halpisväri, joka oli viel alennuksessa. :)

Huomenna taas työviikko alkaa. Ja kaiken päälle muutama koulutus ois oottamassa, mitkä pitäs pikkuhiljaa suorittaa. Noo, kyl tää taas täst, kuhan vauhtiin pääsee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti