17.7.2015

Muodikas?

Muodokas, sitä olen ainakin. Oikein muotovalio. Mutta muodikas? Tuskin.

Laatikollinen "uusia" vaatteita!
Aloin miettiä tätä juttua eilen, ku sain kaverilta ison laatikollisen vaatteita, joihi se oli kyllästyny. Rakastan penkomista ja olin iha liekeissä! Suurin osa vaatteista oli tosi nättejä, osa vain, todella pieni osa ei ollu mun tyylisiä. Mikä on harmi, ku ne just oli niitä tämän päivän muotivaatteita. Voisinhan niitä kummiski joskus pitää.


Vapputapahtumaan lähös.
Oma tyylini on suoralta kädeltä heitettynä rento. Toisaalta sitä vois kutsua tylsäks. Rakastan löysiä vaatteita ja jos pokka riittäis, menisin pyjamassa joka paikkaan. Omistan toki "tyylikkäitäki" vaatteita ja tykkään panostaa, ku oon esim. juhlimaan lähös.


Synttärit.
Kotivaatetus.
Perus hupparit ja collarit on ehottomia lemppareita. Missä vaan, milloin vaan! iha perus topit, mieluiten pitemmän malliset on kans suosikkeja. Oon aika kranttu ostamaa mitää "hepeneitä". Tarkotan siis sellasii kalliimpii vaatteita, mitä voisin kuvitella pitäväni vaik baarissa. Ei niissä mitään vikaa ole! Omistan kyllä sellasii, mut ne on lähinnä saatuja tai super-alesta ostettu viimisiä kappaleita.

Tosin pakko myöntää etten oikein oo perehtyny koko juttuun nimeltä muoti. Osaan suurinpiirtein selittää joitaki vaatetyylejä, mitkä on "in", mut en osaa varmaa nimetä moniakaa. Saatika sit pitää mitää luentoa! Huh! Kaipa tää koko homma ei vaa oo mun juttu. Eikä sen tarvikkaa olla! Pukeudun just niinku tykkään ja se riittää.


Muoti sanahan kattaa paljo muutaki, ku vaatetuksen, I know! Mutta tässä käsittelen vaatemuotia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti