22.9.2013

Mun sunnuntai kuvina

Sain tän idean kyl vast päivällä, ku partsilla näppäilin syksystä kuvia.. Eikä tää muutenkaa mee "sääntöjen mukaan", ku ei oo kellon aikoja. Mutta mun päivä meni suurin piirtein näin, nauttikaahan:


Luonto on nii kaunis ja raikas sateen jälkeen, ku auringon säteet tunkee pilvien raoista. 
Rakastan niin syksyä!


 Ja ihanaa, ku päivät lyhenee ja tulee pimeetä. Pääsee polttelee kynttilöitä ja muita kauniita tulijuttuja. 
I love it!


Pitihän se Dänistäki napata yks kuva, kun se on niiin iso osa mun päivää!


Tää kuva naurattaa, mut pakko seki oli laittaa, ku sunnuntai on meijän pyykkipäivä. Siitä on tullu tapa sen jälkee, ku Pauli meni töihin ja sen työvaatteet piti pestä viikonloppusin.


Pyykkien laittamisen jälkee nautiskelin kupin kahvia ja söin biscuitteja. Ne vaa on paljon paremman makusii teen kans, mut kyl ne kahvinki kans menee.


Illal sit laitoin vähä pakkelii ja menin tutkimaa mun vaatekaappia ja keräsin kokoon muutaman asukokonaisuuden. Tää eka on mul monta kertaa ollu pääl ku oon lähteny baareilee. rento, mutta tyylikäs. Iha mun näkönen! Ja mul on hame tossa päällä. Se vaan ei näy.


 Tää on mun yks lemppari! Ja siitä suuri  kiitos kuuluu Nooralle. Sain nimittäin noi sortsit ja ton iiihanan paidan siltä! Ja tsekatkaa mun Hello Kitty sukat hihihi!


Tää on vaa asu, jonka "rakensin" mun vanhoista vaatteista. Kaulispaita, toppi ja hame on useita vuosia vanhoja, mitä en oo vaa raaskinu heittää menemää. Vaikkakin on tosi kuluneita. Saappaat on reilu puol vuotta vanhat ja takki "upouusi" kirppislöytö.


Mun vikan kuvan kunnian saa mun lemppari pipo! Taas pakko mainita, että on ihanaa, kun on syksy ja ilmat viilenee. Saa käyttää pipoja! Ja kyllä, on kivaa olla smurffi! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti