9.9.2015

Sadepäivän iloja

Eilen oli ihan liikaa energiaa ja uloskaa ei kehannu mennä, ku vettä tuli hurjasti vähän väliä. Siivotakkaa ei jaksanu, ku sitä tekee päivittäiän jonkin verran. Päätinpä sitte kokeilla pitkäst aikaa smokey eye -tyyppistä silmämeikkiä. En oo meikannu kysisellä tavalla vuosiin ja sillonki puoli sokeana, ku ei ollu sillon viel piilareita.

Vähä jännittiki aluks, kuinka paljo se kivasti levähtäis pitkin naamaa, ku oon aika sählä. Yllätyin kyllä, miten kivasti se meni. Menihän siinä puol tuntia, että olin silmiini tyytyväinen, mut se kannatti. Ei se ihan ammattilaisen työltä näytä, mut ei sen tarvikkaa. Oon happy ja se riittää.


Sit iski se ärsytys, joka on varmaa tuttu monelle. Meikki oli karvaa vaille täydellinen ja mä istuin kotona lasten kans. Oli kyllä tarkotus illemmalla käyä ostoksilla. Jihuuu! Niinhän se aina menee. Seuraavaks, ku oon lähös ulos, päätän laittaa tuon meikin ja PAM! meikkaaminen päättyy itku-potku-raivareihin ja laitan koko naaman uusiks ja "normi tyylillä". Ehkä vaa pitäs meikkaa useammin.

Siinä meikatessa huomasin, että osa mun meikeistä alkaa olla lopussa. Tein samalla listan ja illalla kaupas meikki osastolla keräilin sitte kasan meikkejä kärryyn ja tokaisin katseen nähdessä miehelle, että mä maksan tänään. Haha! On se jännä, miten meikit loppuu aina samaa aikaa. Ja se näkyy kyllä kuitissa. No, eipä tarvi vähää aikaa siitä huolehtia.

PIPOKELIT! <3 SYKSY! <3 Siitä lisää myöhemmin!


Mitäs pidät Blogistani? Missä pitäs petrata? Ruusut ja risut? Tahdon kehittyä ja sun mielipide on mulle tärkeä! Laita siis rohkeesti kommenttia tai s.postia coffeedrops@luukku.com. KIITOS! Muisk!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti