18.6.2013

Doodi!

Mitäs mää ny sit itestäni kirjottasin? Oon 24-vuotias onnellisesti naimisissa oleva nainen. Mulla on koira nimeltä Däni joka näkyyki tossa ylempänä.. Mutta ihan varmast tulee lisää kuvia mun rakkaasta rakistani. :D ..Kuten mun kahesta rotastakin, Mortista ja Vertistä.

Mä oon tällähetkellä opiskelijan elämässä, joten rahaa on vähän, eikä aikaakaa hirveän paljoo ylimäärästä ole. Mun pitäs valmistuu ensvuoden syksyllä myynnin ammattilaiseks, jos vaan mielenkiinto riittää niin pitkälle.. Aikuisopiskeluu pitäs olla, mut peruskoulu meiningilt se lähinnä vaikuttaa... Ensin opeteltii enkuks numeroit ja aakkosii.. sit oli plus ja miinus -laskuja.. Ja tää viikko opiskellaa äikkää.. Meinaa pikkusen turhauttaa istuu siel, ku ei jaksais "tuhlata aikaa" moiseen. :D Onneks työssäoppiminen alkaa enskuussa, nii saa vähä vaihteluu, ku ei sitä kesälomaakaa tänäkesänä ole.

Jotain positiivista sentää.. Odotan nimittäin innoissaa ensviikonloppua! Me lähetään road tripille miehen ja koiran kans viikonlopuks! Ai että! Auto alle vaa ja ettimää joku leiripaikka kaukaa Kymenlaaksosta... Teltassa nukutaan ja nautitaan elämästä. <3 Ja juhannuksen lisäks juhlitaan meijän ekaa hääpäivää! Oon niin innoissaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti