27.6.2013

Kuuma!

Mä en vaan kestä kesää! Syksy ja kevät on parasta aikaa mun hipiälle. :D ..Eikä sit ukkostakaa näy eikä kuulu, vaikka monta päivää on luvattu, et se paukkuu tänää.

Koulus meni kohtalaisen hyvin. Hallitsen täl hetkel PowerPointin jotenki ja huomen on koe. Wuhuu! Kokeita kyl meijän koulus piisaa. Mut kiitetävii on oikeestaa pelkästään tullu, joten oon aika ylpeä itestäni, et kerranki menee joku niinku pitää! :)

Koht tulee kaveripariskunta kahvittelee, tai tuskin ne kahvii juo, ku nii kuuma. :D Käyää vähä läpi hääjuttuja, ku satun olemaan kaaso, nii kai sit pitää jotain sen kunnian eteen tehäkki. Häät ois heinäkuun lopussa eikä mul oo ees vaatteita eikä kenkii eikä mtn. :O Kaipa mä jotenki siit selviydyn.. Toivottavast.

Aaai, että mä haluun uimaan! Tulis nyt se ukkonen ja menis ohi kans nii, jos huomen viimestää pääsis jollee kivalle lätäkölle pulahtamaan. :P Täl viikol piti mennä jo kerran, mut ei löydetty sitä kivaa rantaa, mihin piti mennä nii jätettii väliin.. Sinänsä harmillista, ku mul on viel talviturkki heittämättä tälle kesälle. Mut pitääpähä mun sanomiset paikkaansa, ku  uhkasin uija vast heinäkuus. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti