19.6.2013

Hoohhoijakkaa!

Olipa taas koulupäivä.. Sivistys sanoja (jotka on hepreaa mulle) ja surkean tekstin tiivistämistä. Ja kaiken huipuks neiti X uskals soittaa mulle suutaan heti ekalla tunnilla.. Siitä seuras sitte nätti nopeahko avautuminen koko luokalle. Loppu päivä meni onneks suht nopeest ja miellyttävästi läppää heittäen. Ja yhen kaverin kans tehtii hieno taideteos luokan taululle. :) Sen aiheena oli pikkulauantai. Kaikki maholliset humalapersoonat glubilla. Todella onnistunut teos, vaikka itse sanonki. :P Harmi vain etten kuvaa siitä tajunnu ottaa..

Koulun jälkeen mentii Nooralle (josta hyvin todennäkösest kirjotan usein tänne, koska hän on mun rakas vaimoni:D) kattomaan iki-ihanaa chihu pentua. Voi että, se on pieni ja suloinen pakkaus.. Piristi päivää kummasti. <3

Nyt kotona ja olen hyvin onnellinen siitä, että mun oma rakas koiruuteni, Däni (lappis/sakemanni/rotikka) ei ollu tuhonnu uutta Cosmopolitanii, vaikka oliki kantanu sitä pitkin eteistä. :) Nooo, pitemmittä puheitta alanki heti lukeemaan sitä läpi, joten heipaheipa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti