18.6.2013

Vihdoin ja viimein!

Vihdoinki mä tein sen! Sain pantua itselleni blogin pystyyn! Oon suunnitellu tätä jo liianki pitkään. Mut kyl siin oli hommaa.. Meni muutama tunti ihan vain siihen, että sain kuvan toho ylös tehtyä. Onneks mun ihana ystävä autto mua neuvomalla "kädestä pitäen" facen välityksellä, mitä mun pitää missäki vaiheessa tehä. Nyt tää on tän näkönen.. Minusta tää on hieno ja hipoo täydellisyyttä!

Tänne tulee kirjoitettua sitte asioita laidasta laitaan. Oon kirjottan päiväkirjaa jo vuosia, joten osaa kyllä avautumisen salat. :P Mut hyvin todennäkösesti eniten tulee kirjotettua mun elämästä lemmikkien ja hullujen ihmisten ympäröimänä.. ;)

Mut mä tiiän, että mun rakas ystävä odottaa innoissaa mun ekaa oikeeta tekstiäni, joten kirjotan sitte enemmän, kun ei ole näin paljon suorituspaineita. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti