22.7.2013

Blogini

Oon aika ylpee itestäni siinä mielessä, et oon kirjotellu yllättävän ahkerasti tänne. Vaikka sisko tuli ja sekotti mun blogi aikatauluni. haha. Aattelin alkaa oikee kunnol panostaa tähän. Ensinnäkin aijon kantaa kameraani mukanani (ihanku se ei jo valmiiks ois aina mukana:D) ja käyttääki sitä, että saan kuvia tänne laitettuu mun ihanasta elämästä! Plus vielä se kaikki hehkutus ja haukkuminen kaikista uusista asioista, mitä koen lähes päivittäin. Mulla on tosi tapahtumarikas ja mukava elämä, vaikken sitä aina itse huomaakaa! Love my life!

Huomenna otan Top-päivän jälkeen kuvia mun pipoista! Mä rakastan pipoja. Aijon kartuttaa syksyn ja talven aikana mun pipovarastoa ja odotan innolla, että tulee pipokelit! Tahtoo jo kovasti muutenki, että tulis viileempää. Kesä on kiva, mut oon ehottomasti syksy-ihminen! Tänää oli onneks viileempi päivä ja käytin tilaisuuden heti hyväksi ja menin Däni-koiruuden kans iltalenkille pipo päässä. hihi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti