5.7.2013

Perjantai!

Viikko ohi ja vapaat alkaa! Wuhuu! Ja sunnuntaina tulee Joanna perheineen! En malttas ottaa!

Jos vaikka sais tänää jotaa aikasekskii.. Pitäs vihdoin "pakata" noi rotta-pojat autoon ja viiä ne Nooralle, mut tässä mä edeelleen istun ja jummaan koneella. Tosin päätin hetki sitte, et syön eka ja sit käyn suihkus. Sen jälkee vast terran kimppuun. :D ..Oon taas laiskal tuulella.

Illal pitäs mennä buareilemaan Nooran kans. Vähä jalalla koreasti ja siideriä nassuun! Aijai.. on siit jo aikaaki, ku viimeks oon tanssimas käyny. Ainut ongelma vaa on mani.. niinku yleensä, sitä ei oo. Ja pitäs viel sen verran olla, et vois viihdyttää meijän vieraita sen pari viikkoo nyt ainaki. Siis en mä kaikkee niille maksa, mut paha keksii mitää tekemist, jos ei ite pysty tekee messissä. :D

Joten kyl se taitaa jäädä se baareilu toiseen kertaan. Tosin oon niin ailahteleva persoona, et ilta saa näyttää, mitä tapahtuu. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti