22.7.2013

Nii paljon asiaa!

Tämä muuttu nyt kokonaan. Otsikko ja kaikki. Piti se vaihtaa vähä viel enemmän ittesä näköseks koko höskä! profiilissa enemmän itestäni ja nyt oon ottanu niitä kuviaki. Kuhan muistaa ottaa jatkossakin.

Tää blogi oli siis ennen "Sebamedin tarinoita", mut se oli jotenki pitkä ja laimee. Tää uus toimii paljo paremmin, jos ei muille, nii ainaki mulle ittelleni. Ja lähinnä omaksi iloksi uutena harrastuksena tätä teenki. Vaikkakin kommentteja ja keskusteluja on aina ihana ottaa vastaan. :)

Tänää oli eka Top-päivä! Oli kyl iha huikeeta. Porukka on tosi mukavaa ja ystävllistä sakkia. Se paikka kyl on pelottavan sokkeloinen, ei meinaa millään muistaa mistä mennää minneki. Mut äkkii mä sen opin!


Ostin tänää töipäivän jälkee itelleni työkengät ja avainnauhan! On kyl jotenki nii aikuinen olo, ku on omat avaimet ja kaikki! Ja tiedän, tiedän.. Kroksit on iiiihan OUT ja joittenki mielestä ne ei oo koskaa in ollukkaa, mut mä tykkään! Ne on rennot jalassa, enkä mä niitten kans mihkää baariin tms. oo menossakaa.


Ja tossa on ne mun Pipot, mitkä lupasin ikuistaa! Harmi vaa, et mun kokoelma näyttää nyt tosi pieneltä. En vaa millään löytäny kaikkia. Siitä puuttuu ainaki mun punanen tupsupipo.. Täl hetkel mun lemppari on toi valkonen yli-iso! Se vaa on nii rento ja mukava. Ja istuu mun päähän hyvin.. Mun päähän ei meinaa sopii juurikaa mikää pipo, lippiksistä puhumattakaa. Mut talvella kyl hankin lisää! Paaaljon lisää pipoja! Ah, pipot on parhautta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti