2.7.2013

EA-koulutus

Sellanen on nyt melkein käyty.. Huomenna ois viel käytännön harjotus ja sitte se ois ohi.. Mua vaa ahistaa tosi paljon, koska en iha tosissaa haluu koskee siihe nukkeen. :s ..mut ehkä mä selviydyn siit suomalaisella sisulla (NOT!) :D Tänää käytii lastotusjuttuja läpi. Iha piis of keik juttuja. :D

Neea tuli koulun jälkee käymää kaffella ja tsekkaamas elukoit. Däni oli taas oma hirmuinen itsensä ja rakasti melkein Neean kumoon. Nykyää se onneks osaa jopa rauhottuuki, nii ei tarvi koko ajan olla komentamassa, niinku pari kk sitte, ku poika ei meinannu rauhottuu millään.

Aaa! Mä niin haaveilen muuttamisesta.. Kyllästyny asuu turhan kaukana keskustasta, ku ei oo sit korttii eikä autoo, nii esim. kouluun kulkeminen tuottaa joskus vaikeuksia, ku bussilla en suostu kulkemaan. Ja tupareitaki oon ehtiny jo miettii, vaikkei oo ees kämppää, mihin muuttaa. :D

Jajajaja en oo muistanu ees hehkuttaa! Täs jonku aikaa sitte sain mun pikkuveljenki innostumaan bloggaamisesta. :) http://maalaispojanblog.blogspot.fi/ Suosittelen kaikille. Mahtavia juttuja! :)

Siin on nyt eka kuva mun rotta-pojista. :) Laatu on surkea, mutta kuvaaminen on hankalaa, ku on nii vikkelii ja uteliaita poikia, ettei peräs pysy. Tumma on Mortti ja vaalea Vertti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti