27.8.2015

Melkein valmis

Tänää shoppailee! Ihanaa! Kauppakeskus Veturi kutsuvasti huutaa meidän perhettä vähä kiertelee. Ei tää kyl mikää hupireissu oo, tai on se, mut meil on tavote. Jokaselt meistä puuttuu juhlavaatteista jotain. Meikäläinen tarvii sukkahousut ja jonku kivan neuleen/jakun mekkoni kanssa. Mies ja poika tarttee pöksyt ja tyttöselle vois kattoo jotain kivaa hiusnauhaa (jos se ees suostuu semmost pitämää).

Miksi juhlavaatteet? No ne häät! Miehen serkun häät. *Paniikki iskee* 

Lähetää lauantai aamuna ajamaa kohti Saloa ja kello kolme iltapäivällä kirkonkellot raikaa ja seremonia alkaa. En niistä kellosta kyl tiiä, mut ois aika makeeta!

Mä en oikee osaa päättää, oonko innoissaa vai kauhuissaa. Varmaa vähä molempia. Pienten lasten kans ei oo helppoo yleensäkää tehä mitää erikoista ja nyt meijät on kutsuttu tuntemattomien ihmisten joukkoon istumaan paikkaan, missä pitäs olla suht hiljaa ja suht paikoillaa. Siit ei tuu mitää! Juhlat varmast menee hyvin vaikka kammoan sydämeni kyllyydestä virallisuuksia eikä mulla oo minkään maakunnan käytöstapoja. Enkä pidä siitä, että tuntemattomat ihmiset utelee...

Silti annetaa nyt pienet aploodit mulle! Minä neiti-viime-tingassa-hoidan-kaiken olin kerranki ajoissa ja tilasin mekon jo kuun alussa! Olihan siitä huolimatta pieni pelko pepussa ettei se ehi ajoissa, ku toimitusaika oli noin 3 viikkoa, jos hyvin käy. Se tuli tänä maanantaina ja viikonloppuna löysin siihe hienot kengät KLIK. Näytän ainaki edustavalta, jossei muuten mee hyvin.

Mutta sunnuntaina sitte lisää häistä, jos selviän hengissä! Heheh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti